Friday 17 January 2014

Assalamualaikum :) so how's your new year? cehh speaking pulak dak kg ni hehe xD
Aku biasa je. tak sambut lebih2 pun, biase malam tahun baru tu dh dok atas motor dh haha tp tahun ni tkyah lah. tkde benda pon yg nak sambut.

Aku ni tktau lh nk cite kat korg mcm mane. lame dah arwah sherina tgalkan aku. tp, tiap mlm aku selalu dgar lagu ni, Indah cintaku :') Hmm rindu nk borak ngan dia mcm dulu2. ishh tk baek meratap. Huhu.

Arwah ayah.. tk smpat nk mintak maaf. mak.. hishhh. dh lh tknk cite lebih2. Bila rindu kat arwah sherina, aku doakan dia. Huhu.. bila dia tkde ni baru aku dgr pesan dia. biase kol 2,3 pg aku tkde kat rumah pon tp skrg aku dahh rajen bgun awal pg.. solat hajat, naz hajat banyak2 utk org yg naz syg. Hehe :') wlopon sume tu dah terlmbat tp tkpelah selagi naz hidup naz buat ape yg naz mampu :)

Jujur ckp.. thun ni macam bukan diri aku yg sbnr. bace blog kwn2 sume happy..ade family..pkwe, makwe. aku ? hoho redha jelahh. k lah tkde mood sbnrnye ni. Kbye.

Hidup tk selalunya indah, tp bile hargai erti kehidupan itulah yg membawa keindahan. poyo! haha.

No comments:

Post a Comment